Thursday, 21 June 2012

NALURI - SAHABAT, TEMAN, RAKAN


setulus ingatan

Hidup tak lengkap tanpa adanya rakan atau sahabat ataupun teman. Mesti semua orang perlukan seseorang untuk bersama bukan sahaja teman istemewa tetapi temasuklah rakan. Kadangkala kita perlukan masa untuk bersendirian tetapi lebih banyak masa diluangkan untuk kawan ataupun sahabat. Tidak kiralah bagaimana pun cara kita nak luangkan masa dengan mereka dengan macam-macam ragam. Ada yang suka berjalan-jalan, bergurau senda, tengok wayang, bowling, futsal, dan macam-macam lagi aktiviti yang boleh dikongsikan.

Semua orang mesti ada ramai kawan dan mesti ada kenangan yang tak kan dapat dilupakan. Bila dah berpisah ataupun dah berada jauh, masing-masing akan bercerita kenangan-kenangan lepas. Walaupun ada yang mungkin pahit tetapi jadi manis bila peristiwa tu jadi sejarah lalu. Tak percaya ?? haha..tanyalah pada diri sendiri..anda tahu jawapannya..

Kadangkala kita tidak sedar yang perhubungan sahabat ini sangat penting dan keinginan untuk tetap menjalinkan talian persahabatan sampai bila-bila walaupun mulut menafikan kerana ego. Namun dalam hati hanya anda yang tahu apa ertinya sebuah persahabatan. Ketawa dan senyuman rakan membuatkan seseorang ingin terus memberi kan reaksi itu kepada rakannya disamping mengekalkan persahabatan dan mencipta kenangan-kenangan yang indah.

Inilah sahabat dan rakan-rakanku..dan persahabatan antara mereka dengan mereka..








   


















 ALL IN MEMORIES

2 comments: